onsdag den 30. maj 2012

Den fantastiske digitale verden - en forfærdelig tidsrøver


Nu er fru Jensen den lykkelige ejer af en Iphone, og den er sammen med Ipaden, som jeg fik til min fødselsdag, skyld i mange timers både glæde og frustration. Det er nogle utrolige ting, man kan få vristet ud af de to "maskiner", men de er også skyld i mange grå hår. Stor er dog også stoltheden, når endnu en teknisk installationsnød et knækket. Det var en god dag, da jeg fik opgraderet Ipaden, så de fotos jeg tager på mobilen automatisk går ind der også. Seneste nye frustration, som lige stjal en time af min aften, er det nye tilbud fra Waoo om webtv. Jeg har fået det til at virke på den bærbare, men indtil videre må jeg smide håndklædet i ringen mht. Paddy. Nu er det ikke meget tv der bliver brugt tid på her i huset, og der er heldigvis stadig dr.nu, som fungerer fint på Paddy og på Iphonen. Endelig så kommer der nok nogle mørke vinteraftner igen, hvor den slags tidsrøveri er mere oplagt, for lige nu handler det bare om at komme ud i vejret og nyde haven og blomsterfloret.

Ingen kommentarer: